Que é a sensibilidade dental e como combatela?

A hipersensibilidad dental ou sensibilidade dental caracterízase e define como unha dor ou molestia dos dentes ante un estímulo, ben de contacto, cambio de temperatura ou pola natureza química da sustancia que estamos a comer. A molestia dura un determinado momento e logo desaparece ata o próximo estimulo que esperte a dor.

A sensibilidade afecta a 1 de cada 7 persoas, sobre todo afecta a mulleres. A dor adoita aparecer en situacións cotiás e dependendo da estación do ano, adoitan aumentar os casos no outono e inverno.

As causas desta hipersensibilidad son, sobre todo, pola perda de esmalte ou o cemento radicular que cobre a raíz que provoca que a dentina quede ao descuberto. Pero que causa esta erosión.

Causas da hipersensibilidad dental

A erosión pódese dar por diferentes motivos, algúns dos máis coñecidos son:

• O consumo de bebidas acedas como o viño ou a auga carbonatada ou o contacto con sustancias corrosivas como é o caso dos nadadores ao estar en contacto coa auga con cloro.
  • O consumo habitual de alimentos que contén acedos como as froitas acedas, aperitivos con vinagre, lambetadas...
  • Tratamentos prolongados con algúns medicamentos por exemplo o ácido acetil salicílico, vitamina C, etc.
  • Cepillado incorrecto. Pode deberse a que o cepillado é demasiado forte, realízase con demasiada frecuencia ou o cepillo é duro isto provoca maior desgaste no esmalte. Aquí deixámosvos un post dos erros frecuentes á hora de cepillarnos os dentes.
  • Bruxismo. Se os teus dentes rechinan cando dormes ou apertas en gran medida os dentes durante o día ou a noite estás a desgastar o esmalte.
  • Xenxivite é a enfermidade das encías, é dicir, cando o tecido das encías se inflama producindo sensibilidade dental xa que a dentina queda exposta.
  • Persoas que padecen hernia de hiato con regurgitación ou vómitos.

Dieta que diminúe a sensibilidade dental

Se modificamos algúns produtos da nosa dieta poderemos apreciar como diminúe a hipersensibilidad dental. Algúns consellos que vos ofrecemos:

• Limita o consumo de alimentos e bebidas que erosionan o teu esmalte.
  • Incrementa o consumo de alimentos ricos en oxalato como son os plátanos ou as espinacas.
  • Incorpora na túa dieta produtos lácteos con alto contido en calcio como o leite ou o queixo.
  • Evita os extremos de líquidos moi fríos ou moi quentes.
  • Evita alimentos con alto contido en azucre.
Comunicación de la Clínica