Os riscos de levar un piercing na boca

Colocarse un piercing na lingua, no beizo ou noutras partes da boca pode xerar problemas bucodentais tal e como explica o Dr. Pardiñas en revístaa Lecturas
A moda dos piercings orais pode causar numerosas complicacións e lesións na boca.  Así o ha asegura o doutor Simón Pardiñas, quen colaborou na edición de xaneiro de revístaa Lecturas, na sección: “Os expertos resolven as túas dúbidas”. Aí o Dr. Pardiñas López contestou ás inquietudes dunha lectora interesada en facerse un piercing na lingua.

En palabras do doutor Pardiñas, existen numerosas complicacións relacionadas cos piercings orais: inflamación, dor, dificultade ao falar e ao masticar, cambio na percepción do gusto (disgeusia), sangrado, exceso de secreción salivar (hipersialia), infección e sensación de hormigueo (parestesias). Pero ademais existe cunha lesión con efectos alarmantes, xa que se produce en case a metade dos portadores de piercings na boca. Primeiro maniféstase en forma de feridos nos tecidos brandos e, máis tarde, coa recesión das encías. Ademais o piercing favorece a aparición de carie e a penetración da capa externa e dura dos dentes, mesmo do tecido pulpar por parte de bacterias tóxicas creando deste xeito unha infección e como consecuencia, inflamación acompañada de moita dor.

Se aínda así o usuario segue interesado en levar este tipo de piercings, é importante que se coloquen sempre de tal maneira que nunca poden entrar en contacto cos dentes e as encías, non dificulten a mordida e non poidan virar no interior do beizo. Por iso recomendar usar só pezas pequenas de xoiería e que sexan de aceiro inoxidable, titanio, ouro de 14 quilates ou outros materiais de calidade.

Por suposto, portando este tipo de pendentes a hixiene dental aínda se volve máis importante, do mesmo xeito que as visitas rutineiras ao dentista. En definitiva, nunca deixes que a ornamentación oral poña a risco a túa saúde bucodental.
Dr. Simón Pardiñas López