A túa boca O noso compromiso

A súa clínica médico dental no corazón da Coruña

As cifras da canle dental de Youtube de máis visto do mundo
A canle da Clínica Médico Dental Pardiñas en Youtube xa é a canle de odontoloxía con máis visitas do mundo nesta plataforma. Estas son as cifras deste proxecto.
Coronavirus COVID-19 – Información e prevención para sanitarios e pacientes
Neste post falamos sobre o coronavirus COVID-19 e as medidas de prevención que poden tomar as clínicas dentais ou outros centros sanitarios para evitar a súa propagación.
Carie dental: ¿Qué é e cómo previla?
A carie dental é a principal causa de perda de dentes en nenos e novos. Neste post contámosche qué é e cómo pode previrse.

Experiencia, cualificación e innovación

Con máis de 30 anos de traxectoria e situada no corazón da Coruña, a Clínica Médico Dental Pardiñas está especializada en todas as áreas da odontoloxía.
Contamos coa máis avanzada tecnoloxía e cun equipo altamente cualificado e en constante formación. A nosa Clínica é pioneira no uso de implantes dentais en Galicia; levamos desde 1989 colocando implantes dentais na Coruña e o gran número de pacientes satisfeitos avalan os nosos resultados.
O noso labor xunto coa máis avanzada tecnoloxía, permitiunos obter recoñecementos a nivel nacional e internacional, e os nosos servizos están garantidos polos certificados de calidade máis exixentes.

Todo o equipo de profesionais está á súa disposición para proporcionarlle a mellor atención médico-odontolóxica, sempre dunha maneira personalizada.