Dentista na Coruña

A túa boca O noso compromiso

A súa clínica médico dental no corazón da Coruña

As cifras da clínica dental coa canle dental máis grande do mundo en Youtube
Clínica Pardiñas é a clínica dental coa canle más grande do mundo en Youtube. Estas son as cifras da nosa canle de odontoloxía nesta plataforma.
O sexo oral e os seus riscos para a saúde oral
O sexo oral é unha práctica habitual nos encontros eróticos, pero non está exento de riscos. Neste post falamos da relación entre o sexo oral e a saúde bucodental.
Dor de mandíbula - Causas e tratamentos
Que causa a dor de mandíbula? Como podo solucionalo? Nesta publicación falamos da dor de mandíbula e os seus posibles tratamentos

Experiencia, cualificación e innovación

Con máis de 30 anos de traxectoria e situada no corazón da Coruña, a Clínica Médico Dental Pardiñas está especializada en todas as áreas da odontoloxía.
Contamos coa máis avanzada tecnoloxía e cun equipo altamente cualificado e en constante formación. A nosa Clínica é pioneira no uso de implantes dentais en Galicia; levamos desde 1989 colocando implantes dentais na Coruña e o gran número de pacientes satisfeitos avalan os nosos resultados.
O noso labor xunto coa máis avanzada tecnoloxía, permitiunos obter recoñecementos a nivel nacional e internacional, e os nosos servizos están garantidos polos certificados de calidade máis exixentes.

Todo o equipo de profesionais está á súa disposición para proporcionarlle a mellor atención médico-odontolóxica, sempre dunha maneira personalizada.

Created with Sketch.
Created with sketchtool.

Primeira clínica dental galega con certificado de calidade ISO 9001-2000 (ER-1672/2003)

Created with Sketch.

Clínica médico dental de referencia

O recuncho dos nosos pacientes

• Es un dentista que transmite una tranquilidad increíble y trabaja con suma delicadeza. Me hizo trabajos importantes con los que he quedado muy satisfecha.

• 5/5
  • Paciente que se visitó con Dr. José Serapio Pardiñas Arias
  • La explicación sencilla, a mi nivel de cómo estaba y qué iba a hacerme, no tengo conocimientos sobre odontología. Y la total ausencia de molestias o dolor mientras me realizó el tratamiento. Me podría haber dormido sino tuviese que mantener la boca abierta durante esa hora. Profesional y natural .

• 5/5
  • Paciente que se visitó con la Dra. Sonia Liste Grela

Actualidade

Dentes do bebé e neno - 30 dúbidas comúns sobre dentes de leite ou dentes mamóns

Cando saen os dentes de leite? Como se lavan? Cando erupcionan os definitivos? Aquí respondemos as preguntas máis habituais sobre os dentes do bebé e do neno.

As cifras da clínica dental coa canle dental máis grande do mundo en Youtube

Ler máis
Los problemas de maloclusión pueden causar bruxismo

Bruxismo - Causas e tratamento de apretar os dentes

O bruxismo é o hábito de apretar ou rilar os dentes, xeralmente durante o soño. Neste post falamos sobre as causas, tratamento e consecuencias deste problema.