Dentista na Coruña

A túa boca O noso compromiso

A súa clínica médico dental no corazón da Coruña

O sexo oral e os seus riscos para a saúde oral
O sexo oral é unha práctica habitual nos encontros eróticos, pero non está exento de riscos. Neste post falamos da relación entre o sexo oral e a saúde bucodental.
As cifras da clínica dental máis vista do mundo en Youtube
Clínica Pardiñas é a clínica dental con máis visitas do mundo en Youtube. Estas son as cifras da nosa canle de odontoloxía nesta plataforma.
Dor de mandíbula - Causas e tratamentos
Que causa a dor de mandíbula? Como podo solucionalo? Nesta publicación falamos da dor de mandíbula e os seus posibles tratamentos

Experiencia, cualificación e innovación

Con máis de 30 anos de traxectoria e situada no corazón da Coruña, a Clínica Médico Dental Pardiñas está especializada en todas as áreas da odontoloxía.
Contamos coa máis avanzada tecnoloxía e cun equipo altamente cualificado e en constante formación. A nosa Clínica é pioneira no uso de implantes dentais en Galicia; levamos desde 1989 colocando implantes dentais na Coruña e o gran número de pacientes satisfeitos avalan os nosos resultados.
O noso labor xunto coa máis avanzada tecnoloxía, permitiunos obter recoñecementos a nivel nacional e internacional, e os nosos servizos están garantidos polos certificados de calidade máis exixentes.

Todo o equipo de profesionais está á súa disposición para proporcionarlle a mellor atención médico-odontolóxica, sempre dunha maneira personalizada.

O recuncho dos nosos pacientes

• Es un dentista que transmite una tranquilidad increíble y trabaja con suma delicadeza. Me hizo trabajos importantes con los que he quedado muy satisfecha.

• 5/5
  • Paciente que se visitó con Dr. José Serapio Pardiñas Arias
  • La explicación sencilla, a mi nivel de cómo estaba y qué iba a hacerme, no tengo conocimientos sobre odontología. Y la total ausencia de molestias o dolor mientras me realizó el tratamiento. Me podría haber dormido sino tuviese que mantener la boca abierta durante esa hora. Profesional y natural .

• 5/5
  • Paciente que se visitó con la Dra. Sonia Liste Grela

Actualidade

Tártaro ou sarrio dental: por qué se forma e cómo se elimina

O tártaro ou sarrio dental é unha calcificación da placa bacteriana que se acumula ao redor dos dentes. Neste post explicamos por que se forma e como se pode eliminar.

Ler máis