Dentista na Coruña

A túa boca O noso compromiso

A súa clínica médico dental no corazón da Coruña

O sexo oral e os seus riscos para a saúde oral
O sexo oral é unha práctica habitual nos encontros eróticos, pero non está exento de riscos. Neste post falamos da relación entre o sexo oral e a saúde bucodental.
Sorriso xenxival - Causas e tratamento do exceso de enxiva ao sorrir
Mostras moita enxiva ao sorrir e non che gusta? Aquí falamos sobre as causas do sorriso xenxival e os posibles tratamentos.
12 consecuencias de fumar na saúde bucodental
O consumo de tabaco é especialmente prexudicial para a nosa boca e dentes. Aquí detallamos doce consecuencias do tabaco na saúde bucodental.

Experiencia, cualificación e innovación dental

Con máis de 30 anos de traxectoria e situada no corazón da Coruña, a Clínica Médico Dental Pardiñas está especializada en todas as áreas da odontoloxía.
Contamos coa máis avanzada tecnoloxía e cun equipo altamente cualificado e en constante formación. A nosa Clínica é pioneira no uso de implantes dentais en Galicia; levamos desde 1989 colocando implantes dentais na Coruña e o gran número de pacientes satisfeitos avalan os nosos resultados.
O noso labor xunto coa máis avanzada tecnoloxía, permitiunos obter recoñecementos a nivel nacional e internacional, e os nosos servizos están garantidos polos certificados de calidade máis exixentes.

Todo o equipo de profesionais está á súa disposición para proporcionarlle a mellor atención médico-odontolóxica, sempre dunha maneira personalizada.

Created with Sketch.
Created with sketchtool.

Primeira clínica dental galega con certificado de calidade ISO 9001-2000 (ER-1672/2003)

Created with Sketch.

Clínica médico dental de referencia

O recuncho dos nosos pacientes

• Es un dentista que transmite una tranquilidad increíble y trabaja con suma delicadeza. Me hizo trabajos importantes con los que he quedado muy satisfecha.

• 5/5
  • Paciente que se visitó con Dr. José Serapio Pardiñas Arias
  • La explicación sencilla, a mi nivel de cómo estaba y qué iba a hacerme, no tengo conocimientos sobre odontología. Y la total ausencia de molestias o dolor mientras me realizó el tratamiento. Me podría haber dormido sino tuviese que mantener la boca abierta durante esa hora. Profesional y natural .

• 5/5
  • Paciente que se visitó con la Dra. Sonia Liste Grela

Actualidade

sexo oral riesgos

O sexo oral e os seus riscos para a saúde oral

Cancro oral - Prevención, causas e tratamento

O cancro oral é un tumor maligno que pode afectar a distintas partes da boca. Falamos sobre a prevención, causa e tratamento desta enfermidade.

A ponte dental - Tipos, partes e colocación da ponte

A ponte dental é unha das alternativas máis comúns para substituír dentes faltantes. Aquí mostramos os tipos de ponte dental que existen e o seu funcionamento.

Síganos

Na nosa canle de Youtube, a canle de odontoloxía máis grande a nivel mundial, atopará numerosos vídeos en 3D con explicacións detalladas de máis de 80 tratamentos distintos e subtitulados en 15 idiomas diferentes, ademáis de información sobre procedementos, enfermidades e curiosidades dentais.

Logo Dentalk

Proxecto da Clínica Médico Dental Pardiñas onde resolvemos dudas e preguntas máis frecuentes sobre temas de saúde bucodental

Labor Social

Entre os dentistas da Clínica Médico Dental Pardiñas xorde, no ano 2013, a creación da Fundación Clínica Pardiñas, co obxectivo de atención e promoción da saúde bucodental nos sectores máis desfavorecidos da sociedade no ámbito galego, contribuíndo a incrementar a calidade de vida grazas á mellora da súa saúde oral.